HELPDESK.

Geen zorgen meer over uw automatisering! Als allround ICT specialist voor het MKB nemen wij uw automatisering volledig uit handen.

Centraal aanspreekpunt

Onze ICT helpdesk fungeert voor u als centraal aanspreekpunt bij vragen of incidenten. Bij het contact met onze ICT helpdesk krijgt u altijd een van uw vaste contactpersonen uit uw eigen klantteam. Dat werkt wel net zo makkelijk.

We werken voor u als ‘single point of contact’: als vragen of incidenten gemeld worden die voor andere (ICT-) leveranciers bestemd zijn, worden deze ook door onze helpdesk in behandeling genomen en doorgezet naar de betreffende leverancier. De helpdesk bewaakt de voortgang en koppelt deze terug naar de betreffende gebruiker. U wordt dus niet meer van het ‘kastje naar de muur gestuurd’ tussen uw verschillende leveranciers.

Heldere afspraken en korte responstijden

Onze serviceorganisatie is op basis van ITIL ingericht, maar werkt pragmatisch. Uiteraard leggen we alle afspraken voor ondersteuning vast in heldere afspraken, waarbij ook ondersteuning buiten de reguliere kantoortijden mogelijk is.

Met onze ICT helpdesk wordt u ondersteund door ervaren en betrokken professionals die snel schakelen en altijd voor u klaarstaan. Graag laten we u verder kennis maken met ons team in een persoonlijk gesprek. Neem vrijblijvend contact met ons op.

BEHEER OP AFSTAND.

Met beheer op afstand proberen wij er voor te zorgen dat uw bedrijf te allen tijden in de lucht blijft. Heeft een van uw medewerkers een computer probleem dan lossen wij die problemen op. Dit kunnen onze technici gewoon doen vanaf ons kantoor in Heerhugowaard. Er wordt gebruikt gemaakt van geavanceerde software om veilig uw computer over te nemen.